Ris og ros til novembers spilgang
3 deltagere
Ragils Ild :: Kroen
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Ris og ros til novembers spilgang
ja der er klart for lidt plot i tempus, så vi helt selv må finde på noget...
jeg syndes det er fint vi hærger og plyndre lidt, som rigtige vikinger trodsalt også gjorde.
ellers ved jeg ikke om der er mere jeg kan komme med uden det er blevet sagt.
jeg syndes det er fint vi hærger og plyndre lidt, som rigtige vikinger trodsalt også gjorde.
Gæst- Gæst
StephanTheDane skrev:ja der er klart for lidt plot i tempus, så vi helt selv må finde på noget...
enig med stephan her, men vi må stadigvæk håbe vi får nogle mere faste spillere for der er godt nok mange med os sidst men har behov for en fast løsning
Mike Aagesen- Hushovmester
- Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Albertslund
Sheet
Navn:
Alder: 34
egenskab i hirden.: Kriger
re:
en fast løsning ville jo være rart, men det er ikke alle som Altid kan lade en søndag gå til tempus.
dog skal jeg selv prøve at komme så ofte jeg kan som viking, slelvom min goblinrolle er lidt støvet efterhånden.
dog skal jeg selv prøve at komme så ofte jeg kan som viking, slelvom min goblinrolle er lidt støvet efterhånden.
Gæst- Gæst
du kan spille grønhud i gerf, jeg hjælper dig gerne, MEN VI SKAL BRUGE DIG!!!!!StephanTheDane skrev: min goblinrolle er lidt støvet efterhånden.
Sheet
Navn:
well, skal du bruge en grøn ven? jeg savner at spille grøn >_>
Sheet
Navn:
Hvad og hvornår er GERF? Jeg kan nemlig også godt lide at spille grøn...
Pelle Nybirk- Handels Laug Mester
- Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Vanløse
Sheet
Navn:
Alder: 27
egenskab i hirden.: Fanatiker
det bliver spillet weekenden før tempus, og er en junior kampange, og et nogenlunde godt reglsystemPelle Nybirk skrev:Hvad og hvornår er GERF? Jeg kan nemlig også godt lide at spille grøn...
Sidst rettet af Mike Aagesen Fre Nov 13, 2009 4:43 pm, rettet 1 gang
Sheet
Navn:
Fedt hvor?
Sheet
Navn:
det er den først lørdag i måneden...
og de har faktisk også et ret godt plot, i hvertfald hvad jeg har prøvet derude.
og ja det er en junior, så der er mange småfolk derude. Men der er også mange voksne, så der både er ordenligt spil og ordenlig kamp.
og fra nu af spiller jeg kun grøn når jeg spiller til gerf
og så er det faktisk meget lettere at kommer derud, end at tage til tempus med tog og bus... (for mig)
og de har faktisk også et ret godt plot, i hvertfald hvad jeg har prøvet derude.
og ja det er en junior, så der er mange småfolk derude. Men der er også mange voksne, så der både er ordenligt spil og ordenlig kamp.
og fra nu af spiller jeg kun grøn når jeg spiller til gerf
og så er det faktisk meget lettere at kommer derud, end at tage til tempus med tog og bus... (for mig)
Gæst- Gæst
Hold da kæft hvor er vi langt fra det jeg startede tråde med, nemlig ris/ros til november spilgangen, men fair nok. vores forun (takt og tone) skal der nok arbejdes på med tiden, for pt. tror jeg vi er ude i så mange emner, at de bure ligge på tre eller fire seperate tråde
Pablo- Vagt Mester
- Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Ballerup
Sheet
Navn:
Alder: 25
egenskab i hirden.: Hird Leder
Jeg havde en super fed spillegang.
Vi havde noget internt spil hos elverne, og fik besøg af nogle gamle bekendte, det var spøjst Laughing
Vi havde lidt kampspil, da nogle Ragilfolk (ikke dem fra byen) ville overtage Santillia, dog fornøjelse siger jeg bare Laughing , men det gik vidst ikke så godt Wink
Skete lidt forskelligt hele spillegangen, så alt i alt havde jeg en rigtig fed spillegang, havde masser at lave, tror jeg sad ned i ca. 2 min, var super fedt Very Happy
Derudover vil jeg sige stor ros til folk for at være så hurtig om at rydde op, var super nice Very Happy
dette er et citat fra tempus forum
Vi havde noget internt spil hos elverne, og fik besøg af nogle gamle bekendte, det var spøjst Laughing
Vi havde lidt kampspil, da nogle Ragilfolk (ikke dem fra byen) ville overtage Santillia, dog fornøjelse siger jeg bare Laughing , men det gik vidst ikke så godt Wink
Skete lidt forskelligt hele spillegangen, så alt i alt havde jeg en rigtig fed spillegang, havde masser at lave, tror jeg sad ned i ca. 2 min, var super fedt Very Happy
Derudover vil jeg sige stor ros til folk for at være så hurtig om at rydde op, var super nice Very Happy
dette er et citat fra tempus forum
Sheet
Navn:
ja vi er ihvertfald husket
Sheet
Navn:
godt at vi bliver omtalte, det vil sige, at vi har gjort et mærkbart stykke arbejde. Så må vi bare arbejde mere på det næste gang, men hvem er det der har skrevet citatet?
Pablo- Vagt Mester
Sheet
Navn:
mere arbejde, det er fanme iorden XD bare der er kage, skal jeg sku nok lægge en arm i for teamet...
Gæst- Gæst
Vi fortsætter bare den gode stil. Jeg foreslår at vi dræber en højtrangerende personlighed i byen. For at vise at vi er der for at blive. HVem kan vi dræbe uden at blive uvenner med sortsmudskerne?
PS: Jeg skal altså sættes ind i de der pacifist-homo-elver magier, hvis vi skal på jagt.
PS: Jeg skal altså sættes ind i de der pacifist-homo-elver magier, hvis vi skal på jagt.
Sheet
Navn:
det syntes jeg lyder som en god ide pelle
personligt tror jeg bare vi skal blive ved med at jage elverne, de ser vidst ikk meget krig og død der oppe, det må vi ændre, og vi kan ikk gøre noget ved ragil paladinen >_> de har hans blod i nimar templet så hvis han dør, gen skaber de ham bare ud fra det >_> overvejde om vi ikke bare skulle holde os til ragil kirken i byen, og prøve at overbevise deres præst om vi har ret :_D
personligt tror jeg bare vi skal blive ved med at jage elverne, de ser vidst ikk meget krig og død der oppe, det må vi ændre, og vi kan ikk gøre noget ved ragil paladinen >_> de har hans blod i nimar templet så hvis han dør, gen skaber de ham bare ud fra det >_> overvejde om vi ikke bare skulle holde os til ragil kirken i byen, og prøve at overbevise deres præst om vi har ret :_D
Sheet
Navn:
Det er måske en god måde at gribe det an på. Angrib skovbøsserne og overtal de andre ragil folk om den sande tro. Evt kunne vi finde på et navn til vores orden/broderskab/kult eller hvad det nu er. Noget vi kunne kalde os selv som viser vores tro på den gamle ragil.
Sheet
Navn:
enig, vores Hird bør have et navn, også lidt nederen vi ikk har det i nu
Sheet
Navn:
Jeg får hermed låst denne tråd, da den nu er igang med diskution/ ides udveksling, der ikke realetere til det formål tråden blev startet med, og for at gøre forum som sådan mere overskueligt. I samme instans opretter jeg derfor også en ny tråd, hvor den førnævnte "udveksling" kan fortsætte...
Pablo- Vagt Mester
Sheet
Navn:
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Spilgang november
» December spilgang
» Ris og ros til december spilgang