April spilgang
2 deltagere
Ragils Ild :: Kroen
Side 1 af 1
April spilgang
Hej folkens!
Først og fremmest tak for sidst. Det var en pisse fed spilgang! Syntes vi fik stablet et godt handelshus op, og skabt masser af spil. Og det vil vi jo gerne fortsætte med.
Derfor skal vi nu til at planlægge april spillet. Datoen hedder den 11. og jeg foreslår at vi stopper hvor vi slap: Den nye by skal til at tage form, og vi skal sørge for at handelshuset får sin retmæssige plads i hierarkiet.
Udover planer for selve spillet, skal vi også planlægge hvad vi skal have med. Derfor ville jeg høre om der var nogle særlige ønsker fra folk? Har man en god ide til noget mad, drikke eller andet, så sig til.
Start snakken!
Mvh Pelle
Først og fremmest tak for sidst. Det var en pisse fed spilgang! Syntes vi fik stablet et godt handelshus op, og skabt masser af spil. Og det vil vi jo gerne fortsætte med.
Derfor skal vi nu til at planlægge april spillet. Datoen hedder den 11. og jeg foreslår at vi stopper hvor vi slap: Den nye by skal til at tage form, og vi skal sørge for at handelshuset får sin retmæssige plads i hierarkiet.
Udover planer for selve spillet, skal vi også planlægge hvad vi skal have med. Derfor ville jeg høre om der var nogle særlige ønsker fra folk? Har man en god ide til noget mad, drikke eller andet, så sig til.
Start snakken!
Mvh Pelle
Pelle Nybirk- Handels Laug Mester
- Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Vanløse
Sheet
Navn:
Alder: 27
egenskab i hirden.: Fanatiker
Sv: April spilgang
så vil jeg lægge ud med en noget skidt udmeldning, jeg kan nemlig desværre ikke komme til april, for min moster holder fødselsdag (det var jeg i forvejen godt klar over, troede dog først det var ved en syv tiden) det starter kl. 14, så derfor er jeg desværre hindret i at komme...
Pablo- Vagt Mester
- Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Ballerup
Sheet
Navn:
Alder: 25
egenskab i hirden.: Hird Leder
Lignende emner
» Spilgang november
» Ris og ros til novembers spilgang
» December spilgang
» Ris og ros til december spilgang