Ris og ros til december spilgang
3 deltagere
Ragils Ild :: Kroen
Side 1 af 1
Ris og ros til december spilgang
Ja, kom med jeres kommentarer til decembers spilgang her!
Jeg kan starte:
Som mange andre synes jeg at man blev mind-fucked af denne spilgang. Alle var mod alle og alle var venner med alle. Så var byen i krig med grønhuder og sortelvere og pludselig er grønhuderne på kroen mens byens topledere går og snakker med sortelverne. Jeg forstår det ikke!!!
Selvfølgelig kan man godt have fred, racerne imellem, det kan også give en masse spil. Måske bedst for seniorer, men lad dete nu ligge. Fred mellem racerne, okay. Men så kan man jo ikke begynde at slås lige pludselig for derefetr at være venner. Der bliver nødt til at være noget kontinuerligt. Ellers ved man jo ikke hvordan man skal spille!
Det kan godt være at folk bare lallede rundt til sidst, men det er altså ødelæggende for hele rollespillet.
Jeg kan starte:
Som mange andre synes jeg at man blev mind-fucked af denne spilgang. Alle var mod alle og alle var venner med alle. Så var byen i krig med grønhuder og sortelvere og pludselig er grønhuderne på kroen mens byens topledere går og snakker med sortelverne. Jeg forstår det ikke!!!
Selvfølgelig kan man godt have fred, racerne imellem, det kan også give en masse spil. Måske bedst for seniorer, men lad dete nu ligge. Fred mellem racerne, okay. Men så kan man jo ikke begynde at slås lige pludselig for derefetr at være venner. Der bliver nødt til at være noget kontinuerligt. Ellers ved man jo ikke hvordan man skal spille!
Det kan godt være at folk bare lallede rundt til sidst, men det er altså ødelæggende for hele rollespillet.
Pelle Nybirk- Handels Laug Mester
- Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Vanløse
Sheet
Navn:
Alder: 27
egenskab i hirden.: Fanatiker
Sv: Ris og ros til december spilgang
Jeg må også erkende at jeg intet fattede af denne spilgang, og hvis der var et gennemgående plot, så har jeg intet set eller hørt til det. Altså udover det der "blodfest" gøgl som ikke rigtigt gav noget spil, og minimalt kamp. Så skal der selvfølgelig også gives en stor del respekt til de to knægte, for et alt for genialt move, da de stjal de der sten for det var sgu sejt. Det var så dog utrolig skidt at der så åben bart heller ikke kom noget spil ud af dette.
som afsluttene evaluering af december spilgangen, så ved jeg sgu ikke helt hvad jeg skal sige, men jeg var slet tillfreds med hvad man bliver budt som spiller...
som afsluttene evaluering af december spilgangen, så ved jeg sgu ikke helt hvad jeg skal sige, men jeg var slet tillfreds med hvad man bliver budt som spiller...
Pablo- Vagt Mester
- Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Ballerup
Sheet
Navn:
Alder: 25
egenskab i hirden.: Hird Leder
Ja alt respekt til de to, de var for vilde!
Overordnet tror jeg at denne spilgang var præget af, at folk ikke tog spillet alt for seriøst hverken ikke gad plot, spil eller intriger.. Håber det bliver bedre, når vejret vender og solen kigger frem igen.
Overordnet tror jeg at denne spilgang var præget af, at folk ikke tog spillet alt for seriøst hverken ikke gad plot, spil eller intriger.. Håber det bliver bedre, når vejret vender og solen kigger frem igen.
Pelle Nybirk- Handels Laug Mester
- Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Vanløse
Sheet
Navn:
Alder: 27
egenskab i hirden.: Fanatiker
jeg må byde mig ind under jeg er forvirret fanen, men umiddelbart må jeg sige, at hvis spillet i tempus ikk bliver bedre, gider /orker jeg ikk tempus mere!
Mike Aagesen- Hushovmester
- Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Albertslund
Sheet
Navn:
Alder: 34
egenskab i hirden.: Kriger
Lignende emner
» December spilgang
» Spilgang november
» Ris og ros til novembers spilgang
» januar spilgang