December spilgang
4 deltagere
Ragils Ild :: Kroen
Side 1 af 1
December spilgang
Eftersom Pablo var nedern og lukkede den anden tråd ned, inden forsinkede mig fik svaret på den, ville jeg bare sige:
JA min karakter er med på at være ond og nedern, men øh ville sortelverne ikke blive glade hvis vi (læs: I da jeg ikke bruger våben..) gennemhullede nogle elvere så de lignede nålepuder og derefter gav dem til sortelverne som legetøj? Det snakkede de da om, da jeg spillede sortelver. Det viser dem da, at vi er på deres side! XD eller noget.
Derudover: Ja, vi kommer næste gang, medbringende kage. Nogle ønsker til kage?! Folk gad ikke æde min drømmekage sidst.. og ja, har også forbindinger med og kan sagtens hele folk op ultra hurtigt, særligt med min lærling på slæb (Emilie)
JA min karakter er med på at være ond og nedern, men øh ville sortelverne ikke blive glade hvis vi (læs: I da jeg ikke bruger våben..) gennemhullede nogle elvere så de lignede nålepuder og derefter gav dem til sortelverne som legetøj? Det snakkede de da om, da jeg spillede sortelver. Det viser dem da, at vi er på deres side! XD eller noget.
Derudover: Ja, vi kommer næste gang, medbringende kage. Nogle ønsker til kage?! Folk gad ikke æde min drømmekage sidst.. og ja, har også forbindinger med og kan sagtens hele folk op ultra hurtigt, særligt med min lærling på slæb (Emilie)
LisbethB- Antal indlæg : 7
Sheet
Navn:
Alder: 32
egenskab i hirden.: Læge
Sv: December spilgang
Part 1 af lisbeths indput er til en nu lukket tråd, og er forstået, hold venligst denne tråd ren til hvad den er til nemlig december spils tilmeldindinger, andet debat tilhører andre tråde.
Jeg selv er ikke sikker på om jeg kommer eller ej, da jeg muligvis har andre forpligtelser den weekend...
Jeg selv er ikke sikker på om jeg kommer eller ej, da jeg muligvis har andre forpligtelser den weekend...
Pablo- Vagt Mester
- Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Ballerup
Sheet
Navn:
Alder: 25
egenskab i hirden.: Hird Leder
nu skriver jeg det igen, og syntes det er relevant, du bør tage dig sammen og komme, da jeg ikk ser vores gruppe være speciel meget værd uden vores leder, specielt når vi er en nystartet gruppe, der ikk har meget fodhold der ude i nu
Mike Aagesen- Hushovmester
- Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Albertslund
Sheet
Navn:
Alder: 34
egenskab i hirden.: Kriger
Er 100% enig med Mike. Jeg kommer, og det skal du også Pablo.
Pelle Nybirk- Handels Laug Mester
- Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Vanløse
Sheet
Navn:
Alder: 27
egenskab i hirden.: Fanatiker
Godt så, her kommer min (nu sikre) udmelding, jeg har idag været til et møde, hvor jeg så også fik afvide om hvorvidt jeg var andet steds forpligtet eller ej, og svaret blev et nej. Altså jeg kommer og spiller i decenber.
nu har fire så meldt ud, så må de sidste fire meget gerne melde ud om de kommer eller ej.
nu har fire så meldt ud, så må de sidste fire meget gerne melde ud om de kommer eller ej.
Pablo- Vagt Mester
Sheet
Navn:
så, kan vi ikke lige få en sidste udmelding på hvem der kommer i morgen,
Af hvad jeg ved/kan se, så er det indtil videre lisbeth, mike, pelle og jeg selv.
alle andre der har mulighed for at læse på dette forum må også meget gerne lige udmelde om de kommer eller ej. Lige til folks opmærksomhed så bliver dette en fremragende spilgang Længe leve KAOS og ILD.
ps. det er koldt, så husk varmt tøj, for det er ikke sjovt at få tæv hvis man fryser...
Af hvad jeg ved/kan se, så er det indtil videre lisbeth, mike, pelle og jeg selv.
alle andre der har mulighed for at læse på dette forum må også meget gerne lige udmelde om de kommer eller ej. Lige til folks opmærksomhed så bliver dette en fremragende spilgang Længe leve KAOS og ILD.
ps. det er koldt, så husk varmt tøj, for det er ikke sjovt at få tæv hvis man fryser...
Pablo- Vagt Mester
Sheet
Navn:
Lignende emner
» Ris og ros til december spilgang
» januar spilgang
» April spilgang
» Spilgang november